Polityka Prywatności

Niniejszy rozdział określa zasady ochrony danych osobowych użytkowników, korzystających z sklepu internetowego www.centrumwieszakow.pl

 

Postanowienia ogólne

  1. Wszelkie słowa, wyrażenia i akronimy występujące na niniejszej stronie i rozpoczynając się dużą literą (np.: Klient, Sprzedawca, Zamówienie, itp.) należy rozumieć zgodnie z ich definicją zawartą w Regulaminie dostępnym na stronach Sklepu.
  2. Administratorem danych osobowych Klientów zbieranych za pośrednictwem Sklepu jest Sprzedawca. Administrator ogranicza wykorzystanie i zbieranie informacji do niezbędnego minimum wymaganego do zrealizowania Zamówienia na najwyższym poziomie, dokładając szczególnej staranności w celu ochrony interesów osób, których dane dotyczą.
  3. Dane osobowe nie są udostępniane w żaden inny sposób, niż to wynika z celu Zamówienia oraz zakresu udzielonej zgody. Administrator dokłada wszelkich starań, aby zabezpieczyć dane osobowe w trakcie przekazywania ich przez Klientów, a w szczególności zapewnia, że zbierane przez niego dane są przetwarzane zgodnie z prawem.

Podstawa przetwarzania danych

  1. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne w celu skorzystania z pełnej funkcjonalności Sklepu, tj. złożenia Zamówienia.
  2. Podczas rejestracji w sklepie internetowym, zamawiający podaje w formularzu rejestracyjnym następujące informacje: imię, nazwisko, dokładny adres dostawy, numer telefonu, adres e-mail.
  3. W przypadku Klientów nie będących Konsumentami administrator może dodatkowo przetwarzać nazwę firmy oraz numer identyfikacji podatkowej (NIP).

Cel zbierania danych

  1. Dane użytkowników każdorazowo służą jedynie w zakresie i do celów realizacji zamówienia.
  2. Dane podane przez Klienta podczas rejestracji są wykorzystywane wyłącznie do umożliwienia Klientowi zalogowania się w sklepie internetowym oraz w celu realizacji Zamówienia, w tym do zapewnienia kontaktu pomiędzy Klientem a Sprzedawcą.
  3. Dane zbierane poprzez bezpośredni kontakt Klienta ze Sklepem przez stronę internetową są wykorzystywane wyłącznie w celu prowadzenia korespondencji z Klientem i ustosunkowania się do zapytania Klienta.
  4. Dane zbierane podczas transakcji zakupu są wykorzystywane wyłącznie w celu realizacji dostawy oraz płatności za złożone zamówienie, zatem możliwymi odbiorcami tych danych nie są podmioty trzecie za wyjątkiem operatorów pośredniczących w transakcji płatniczej (dla Kupujących, którzy skorzystają z płatności elektronicznej jest to podmiot obsługujący powyższe płatności) oraz firm realizujących przesyłki (właściwy dostawca w przypadku Klientów korzystających w Sklepie z opcji dostawy kurierskiej). Oznacza to również, że na przykład dane Kupującego, który wybierze odbiór osobisty zamiast przesyłki kurierskiej będą przetwarzane jedynie w celu zawarcia Umowy Sprzedaży i tym samym nie będą udostępniane przewoźnikowi.

Dostęp do danych osobowych

  1. Zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz. U. 2002 r. Nr 101 poz. 926 z późn. zm.) Sprzedawca zapewnia swobodny dostęp do danych osobowych, ich zmianę, poprawianie oraz usuwanie.
  2. Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, może dokonać ich korekty bądź też całkowicie usunąć je z bazy, kontaktując się w tym celu z pracownikami sklepu internetowego.
  3. Klient może również samodzielnie dokonać zmiany danych podanych w systemie w dowolnym czasie poprzez swoje konto w Sklepie, po uprzedniej rejestracji i zalogowaniu.
  4. Klient, który założył konto w sklepie internetowym, może je w każdej chwili usunąć, co jest procesem nieodwracalnym i jest równoznaczne z wykreśleniem wszelkich danych Klienta z systemu Sklepu.

Kontakt

  1. W przypadku jakichkolwiek pytań lub wątpliwości dotyczących niniejszej polityki prywatności albo chęci dokonania wglądu do swoich danych osobowych, edycji lub usunięcia ich, prosimy o wysłanie odpowiedniej informacji:
    1. Za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: poczta@amplus.pl
    2. Poprzez kontakt telefoniczny ze Sprzedawcą na numer: 42 215 82 66 lub 601 233 660
    3. Pisemnie na adres: AMPLUS Pajor Spółka Jawna, Klonowa 8, 95-054 Ksawerów.

Polityka dotycząca Ciasteczek (Cookies)

  1. Przez używanie stron sklepu internetowego Klient wyraża zgodę na używanie ciasteczek zgodnie z Polityką dotyczącą Ciasteczek (Cookies)
  2. Sklep internetowy generuje pliki cookies, które zapamiętują informacje o Kliencie i umożliwiają późniejsze rozpoznanie przez serwer.
  3. Każda przeglądarka internetowa ma możliwość ich wyłączenia. Jeżeli Klient nie zgadza się na używanie przez sklep internetowy ciasteczek, powinien zmienić ustawienia swojej przeglądarki w odpowiedni sposób lub zrezygnować z używania stron Sklepu.

Co to są Ciasteczka?

  1. Ciasteczka (ang. Cookies to niewielkie pliki, zapisywane i przechowywane na urządzeniach końcowych takich jak: komputery, tablety lub smartfony podczas odwiedzania różnych stron w Sklepie.
  2. Ciasteczko zazwyczaj zawiera nazwę strony internetowej, z której pochodzi, czas ważności ciasteczka (czas jego istnienia) oraz przypadkowo wygenerowany unikalny numer służący do identyfikacji przeglądarki, z jakiej następuje połączenie ze stroną internetową.
  3. Pliki cookies nie zawierają danych identyfikujących, co oznacza, że na ich podstawie nie można ustalić tożsamości użytkowników, nie są także w żaden sposób szkodliwe dla urządzeń końcowych, nie zmieniają ich ustawień ani ustawień zainstalowanego na nich oprogramowania.
  4. Zazwyczaj ciasteczka są bardzo pożyteczne i pozwalają odpowiednio dostosować stronę internetową do preferencji użytkownika. Dzięki nim możliwe jest na przykład zapamiętanie indywidualnych ustawień oraz produktów dodanych do koszyka.
  5. Najczęściej ustawienia przeglądarki internetowej domyślnie dopuszczają możliwość instalowania plików cookies na urządzeniu końcowym użytkownika. Jeżeli Klient uważa, że obecność ciasteczek narusza jego prywatność, w każdej chwili może je wyłączyć albo dla konkretnej witryny albo w ogóle dla wszystkich połączeń z danej przeglądarki. Wyłączenie możliwości korzystania z plików cookies może wpłynąć na funkcjonalności dostępne w Sklepie.
  6. Szczegółowe informacje jak postępować z plikami cookies i wiele więcej można znaleźć na stronie WWW: http://wszystkoociasteczkach.pl/

Newsletter

  1. Newsletter jest to wysyłana regularnie wiadomość w postaci seryjnej korespondencji e-mail do wielu adresatów, która zawiera informacje dotyczące działalności sklepu internetowego np. w o nowych Towarach i aktualnych promocjach.
  2. Klient może zamówić usługę Newsletter poprzez wpisanie adresu e-mail w formularzu na stronie Sklepu. Wpisany adres należy potwierdzić klikając link w wiadomości e-mail z potwierdzeniem rejestracji na liście subskrypcji.
  3. Newsletter jest usługą bezpłatną z której Klient korzysta w sposób dobrowolny przez czas nieoznaczony.
  4. Klient może zrezygnować z usługi Newslettera w dowolnym momencie. Rezygnację można zgłosić w ustawieniach konta lub w wiadomości e-mail.

Postanowienia końcowe

  1. Administrator zdaje sobie sprawę, że ponosi odpowiedzialność za ochronę danych powierzonych przez Klientów. Kwestie bezpieczeństwa traktuje niezwykle poważnie. Dlatego dokłada starań, aby chronić sklep internetowy przed nieuprawnionym dostępem osób trzecich oraz kontroluje metody gromadzenia, przechowywania i przetwarzania informacji.
  2. Administrator stosuje urządzenia zabezpieczające serwer, urządzenia szyfrujące oraz fizyczne środki bezpieczeństwa. Dostępu do danych udzielamy jedynie tym pracownikom i podmiotom, które muszą mieć do nich dostęp, aby je przetwarzać wyłącznie w celach opisanych w Polityce Prywatności.